۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸

استاندار تهران:

تشدید برخورد با متجاوزان به مراتع استان تهران در یکسال گذشته

تشدید برخورد با متجاوزان به مراتع استان تهران در یکسال گذشته

تهران-استاندار تهران گفت: طی یکسال گذشته و با توجه به خشکسالی های اخیر طرح تشدید برخورد با متجاوزان به مراتع استان تهران با جدیت دنبال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین هاشمی ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار روز گذشته خود با عشایر استان تهران به ضرورت حفظ مراتع تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به خشکسالی های اخیر طرح تشدید برخورد با کسانی که به مراتع استان تهران تجاوز می کنند، آغاز شده است.

استاندار تهران افزود: یکی از برنامه های جدی دولت احیای مراتع دشت لار است که در این زمینه نیز تصمیمات خوبی اتخاذ شده که باید با همکاری مسئولان عملیاتی شود.

وی با اشاره به نشست با عشایر استان تهران برای حل مشکلات آنان ادامه داد: در نشست با عشایر استان تهران درباره مشکلات آنان بحث و تبادل نظر شد.

هاشمی اضافه کرد: در این نشست مشکلاتی در زمینه آب، جاده، فروش دام و غیره از سوی عشایر و نمایندگان آنان مطرح که مصوباتی در این زمینه تصویب شده است.

وی عنوان کرد:  تلاش داریم که خدمت رسانی به حوزه عشایر در استان تهران را گسترش دهیم و در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته که در سال جاری ادامه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 2864857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha